Antena 3 isi dezinformeaza cu buna stiinta publicul

February 4, 2013 by
Filed under: FreeEx 

În 29 ianuarie 2013, postul de televiziune Antena 3 a difuzat emisiunea Sinteza zilei, având ca temă situația fierbinte din Ținutul Secuiesc. La un moment dat, în timpul emisiunii, realizatorul Mihai Gâdea a anunțat că pe site-ul oficial al Consiliului Județean Covasna totul este

plocia cialis tadalafil

în limba maghiară, am fi vrut să încercăm ceva în limba română însă nu am putut. Aceasta a devenit ulterior una dintre principalele teme de discuție în cadru dezbaterii. În sprijinul ei, a fost prezentat și un print-screen al site-ului Consiliului Județean Covasna, care într-adevăr, conținea numai informații în limba maghiară.

(Print-screen cu imaginea prezentată pe Antena 3)

Ceea ce nu a spus Mihai Gâdea este faptul că site-ul www.covasna.info.ro are o versiune completă în limba română*, lucru care poate fi văzut în următoarea imagine:

 

(Prin-screen site-ul www.consiliuljudeteancovasna.ro)

Făcând o comparație între cele două imagini, se poate observa că graficienii Antena 3 au tăiat din print-screenul prezentat exact lucrul care nu ajuta emisiunea: acea porțiune de site în care se vede link-ul către versiunea în limba română. Problema e că nu au fost suficient de consecvenți și nu au mai făcut același lucru cu al doilea print-screen al site-ului pe care l-a prezentat Mihai Gâdea invitaților din studio care erau deja oripilați de această descoperire:

(Print-screen cu sectiunea Contact a site-ului www.covasna.info.ro, prezentat de Antena 3)

Mai târziu, a intervenit în emisiune președintele Consiliului Județean Covasna și a precizat că există o versiunea în limba română, însă (poate întâmplător), din studioul Antena 3, site-ul  nu a mai putut fi accesat până la sfârșitul emisiunii. Această chestiune nu a mai fost lămurită, iar publicul a rămas cu impresia că, într-adevăr, site-ul www.covasna.info.ro nu are o versiunea în limba română.

Să fiu sincer, nu cred că Mihai Gâdea nu știa că site-ul CJ Covasna este bilingv. Dat fiind faptul că imaginile prezentate în timpul emisiunii au fost în mod evident alterate, cred că vorbim de rea voință nu de neglijență.

Emisiunea poate fi vazuta in intregime aici.

*Nu este prima oara cand aflu ca site-ul

buy prednisone

în cauză nu are

buying viagra online

versiune în limba română, deci l-am mai verificat și cu alte ocazii și am constatat același lucru: nu am găsit secțiuni care să nu fie traduse. Același lucru este valabil și pentru alte instituții ale administrației locale din Harghita și Covasna (Consiliul Județean Harghita, Primariile Sfantu Gheorghe și Miercurea Ciuc etc.)

Update: ActiveWatch a sesizat astăzi Consiliul Național al Audiovizualului în legătură cu acest caz. O citiți pe site.

Update 2: Mulțumim cititorilor noștri erik, M. Zoltan și Cristina care ne-au atras atenția cu privire la posibilitatea de a verifica versiunile anterioare ale site-ului www.covasna.info.ro. O versiune din 26 ianuarie 2013 poate fi accesata aici, iar una din anul 2003 aici.

Comentarii

50 Comments on Antena 3 isi dezinformeaza cu buna stiinta publicul

  1. Roman - ungur
    4th Feb 2013 12:00
  2. Salut,

    Vreau sa iti transmit ca in momentul emisiei pe web site-ul cu pricina nu functiona varianta in limba Romana.

    Poate era o facatura a celor de la “Voiculescu TV” dar in acel moment facatura a functionat la nivel national.

  3. Otto Brekner
    4th Feb 2013 12:03
  4. Am vazut emisiunea. Greu suportabil stilul practicat de Gadea&Co. Am scris pe pagina emisiunii despre ideea ca site-ul nu ar fi mers atunci tocmai pentru ca o buna parte din telespectatori, instigati de Gadea, au pus site-ul jos, tocmai datorita volumului de trafic generat, peste capacitatea serverului. Presedintelui CJ Covasna ii mergea pentru ca-l accesa probabil din intranet (a spus ca era la birpu), iar nu internet. Niste subtilitati care nu puteau fi intuite si descoperite in mindset-ul pe care il aveau cei din studio. Jalnic!

  5. Alin
    4th Feb 2013 12:35
  6. Jalnic…
    Nu nu este un argument este doar o catalogare a situatiei. In principiu nici nu stiu de ce ne batem capul cu oameni precum Gadea sau cine stie ce alti dobitoci mai sunt pe la televiziuni. Mie sincer nici nu imi pasa de ce se mai zice despre “tinutul secuiesc”. Nu imi pasa de tentele de xenofobism sugerate de bucuresti si nici de dobitocii locali. Antal Arpad are sange de ungur in el, la fel si Tamas Sandor. E normal sa se gadile din cand in cand la nivelul orgoliului cu privire la originile lor dar cam atat. Mi se pare jalnic acest joc pe care il joaca intr-una de 20 de ani incoace cu toate ideile lor de autonomie sau atac asupra integritatii nationale. Moral nu imi pasa de autonomie. Economic da.

  7. GOGU Ciocoiu
    4th Feb 2013 12:38
  8. Ce este interesant, un site oficial ; http://www.covasna.info.ro/ nu are voie ca varianta de load sa fie o alta limba decat cea oficiala. Dezinformarea este artifical intretinuta, pentru ca orice ochi de grafician arata ca taietura este corecta, linkul pt limba romana nu este dupa casta cu prima informatie, in fine putn conteaza cat marele deranj al unor de a fi in conformitate cu legea statului in care functioneaza. limba oficiala este limba romana, auxiliar se poate traduce in ce limbi doriti dv. De aceasta data sunt de acord cu Gadea&Co.

  9. reccsman
    4th Feb 2013 12:47
  10. Ca sa nu mai vorbim de confuziile facute cu ocazia aratarii unor imagini despre localitati, paginile lor de web si institutiile publice aferente. De exemplu, se arata liceul Salamon Ernő din Gheorghieni, si se vorbeste despre liceul Márton Áron din M. Ciuc sau se arata imaginea Primariei din Cozmeni si se vorbeste despre Consiliul Judetean Covasna. Gadea a mai confundat judetul cu localitatea Covasna, a pomenit tot timpul de steagul Ungariei, nesocotind ca steagul fara sigla (cu ingeri, crucea dubla, etc.) este simbolul maghiarilor de pretutindeni, nu al unui stat aparte. Deci arborarea drapelului maghiar nu are sensul de “pamantul Ungariei (Mari)”!

  11. reccsman
    4th Feb 2013 13:02
  12. De altfel, @Alin, ne batem capul cu astia ca Gadea tocmai pentru ca ei au puterea sa manipuleze milioane de oameni prin televiziune. Si asta cred ca e destul de ingrijorator in conditiile in care mai si creeaza situatii dezinformante.

    @Gogu Ciocoiu: inteleg argumentul tau si, conform interpretarii stricte a legii, romana ar trebui sa apara prima, intr-adevar. Motivul pentru care apare varianta maghiara prima este unul pur pragmatic si functionalist: majoritatea locuitorilor din judet sunt vorbitori de maghiara. (exista aceeasi practica, ba chiar consacrata de lege, in Finlanda fata de suedezi sau in Tirolul de Sud fata de austrieci)

  13. petru
    4th Feb 2013 13:33
  14. Am o singura intrebare pentru Adrian Szelmenczi: de ce print-screen-ul care autentifica faptul ca site-ul are versiune in limba romana este facut pe data de 3 februarie la ora 6 seara?
    Ar fi fost mult mai corect sa prezentati un print screen din aceeasi zi cu emisiunea si nu la 5 zile dupa aceasta. Cred ca astfel se inlatura orice dubiu. Corect?

    Ce nu pot contesta este faptul ca ambele imagini oferite de postul de televiziune erau mult prea proaste din punct de vedere calitativ (de neinteles pentru ca tehnologie si specialisti cu siguranta au), fapt care a lasat loc de interpretari pentru alte persoane.

  15. Robert
    4th Feb 2013 14:10
  16. @petru: crezi ca au tradus si implementat versiunea in limba romana in 5 zile?! Esti naiv amice.
    Porcarile facut de Antena 3 sunt arhicunoscute si cu repetitie. Iar ceea de fata este o facatura absolut ordinara. Imaginile respective nu erau proaste dpdv calitativ. Ci erau decupate si cu stersaturi, tocmai pentru a putea demonstra ceva ce nu exista.

  17. Cristi
    4th Feb 2013 14:16
  18. Salut,

    Nu stiu ce ai vazut tu acolo, dar este CLAR ca nu are cum sa fie facut Crop in orice vrei tu. Pentru ca altfel textul ar fi fost si el taiat, in imaginea lor textul nu este taiat deci, este intreg. In imaginea ta se vede cum a mai fost adaugata partea dreapta de pagina. Nu zic ca tu ai pus partea dreapta, spun doar ca a fost adaugata dupa emisiunea cu pricina, cu acel buton de RSS.

    Multumesc.

  19. Cristi
    4th Feb 2013 14:17
  20. @robert Imi pare rau sa iti spun ca procesul este 75% automat, de a traduce dintr-o limba in alta…

  21. M. Zoltan
    4th Feb 2013 14:19
  22. petru,

    Daca verifici in http://web.archive.org (un site care arhiveaza site-urile des vizitate pe internet) poti afla urmatoarele lucruri:

    1.) site-ul http://www.consiliuljudeteancovasna.ro/ – are versiunea romana inclusiv butonul “RO” inca din noiembrie 2010 :)

    2. site-ul http://www.covasna.info.ro/ – area versiunea romana inca din 2003 ( :P )

    In ambele versiuni, butonul “RO” era prezent in permanenta. Iar pe screenshot-ul postat de Antena 3 butonul RO a disparut misterios. :)

    Luand aceste lucruri in considerare, nu as fi surprins ca cineva din staff-ul Antena 3 intentionat a blocat accessul la aceste domain-uri dupa ce dezinformarea lor a fost *aproape* descoperita live.

    Este extem de simplu sa faci asta, necesita doar 5 secunde sa blochezi un site de pe o retea. (asa se intampla in aproape fiecare birou IT etc cu site-uri ca Facebook etc ca sa angajatii sa nu pierde vremea.)

    De ce apare site-ul doar in maghiara in Google?

    Pentru ca Google nu indexeaza traduceri care sund load-ate prin PHP etc.

    Sunt sigur ca majoritatea specialistilor IT nu sunt constienti de acest lucru. (nu este specialitatea lor)

    Acest lucru se poate rezolva cu mai multe medote, una dintre ele este folosirea subdomain-urilor, ca de exemplu:

    ro.covasna.info.ro/
    hu.covasna.info.ro/

    In acest caz, ambele variante vor fi indexate de Google deoarece functioneaza ca site-uri separate.

  23. petru
    4th Feb 2013 14:19
  24. Robert, oricine are dreptul la opinie. Iar observatia mea este foarte pertinenta…gresesc? Ori daca cei de la antene fac magari tot timpul trebuie sa strigam “hotii de fiecare data?

    Vrei sa spui ca nu se poate implementa asa ceva in 5 zile? Esti cumva un specialist in domeniu?
    Nu sunt naiv, doar punctez un lucru foarte simplu pe care l-am observat si pe care nimeni pana acum nu l-a scos in evidenta. Este dificil sa primesc un raspuns?

  25. Adrian Szelmenczi
    4th Feb 2013 14:23
  26. @petru. Nu am vazut emisiunea Antena 3 in direct, ci inregistrarea de pe site-ul lor. Acesta este motivul pentru care captura de pe site e facuta pe 3 februarie. Site-ul CJ Covasna il cunosc de mai multa vreme pentru ca zvonuri cu privire la faptul ca nu ar exista o versiune in limba romana a lui am mai auzit si pot sa confirm ca nu sunt reale.

    Ramane totusi “gafa” celor care au editat imaginile pentru ca au “uitat” sa scoata link-ul catre versiunea in limba romana din print-screenul al doilea.

  27. erik
    4th Feb 2013 14:30
  28. Uitati versiunea google cache a siteului, facuta pe data de 26 Jan 2013, butonul e acolo.
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:jW_2x0bJLb4J:www.covasna.info.ro/+&cd=1&hl=en&ct=clnk

  29. M. Zoltan
    4th Feb 2013 14:32
  30. Adrian, de ce nu imi apare postul anterior? Cred ca este destul de relevant la subiect. :)

  31. Cristina
    4th Feb 2013 14:34
  32. Din fericire pentru oamenii inca normali la cap pe web.archive.org se poate gasi un screenshot al paginii respective din data de: 14.10.2012. Linkul pentru limba romana este foarte prezent pe prima pagina.
    Asta ca sa incheiem discutiile aberante despre: de ce e screenshot-ul facut pe 3.02.2012 si ca s-ar fi putut face o traducere in 5 zile.

  33. Cristina
    4th Feb 2013 14:34
  34. gadjodillo
    4th Feb 2013 14:35
  35. Licenţele antenelor ar trebui suspendate. Sînt mai periculoase decît a fost vreodată OTV-ul. Ele se adresează oamenilor care contează, care, în cîţiva ani, au învăţat de la idolii lor, moderatorii de emisiuni TV, numai lucruri rele. Au învăţat că totul se poate contesta, cîrcoti, că orice om poate fi tras în noroiul discuţiei “publice”; au învăţat că respectul este ultimul şi cel mai puţin important argument. Au învăţat că nu contează cine eşti, ce ştii, ce poţi – dacă ai papagal, ai puterea. Mi-e şi milă şi groază de tinerele generaţii formatate mental de Antene, de Realitatea şi România TV. Marionete care au sentimentul că o urmă de spoială de informaţie le face puternice. De fapt, nu sînt decît masă de manevră, electorală sau nu.

  36. M. Zoltan
    4th Feb 2013 14:39
  37. Cristina,

    Da asta am postat si eu dar nu a fost inca aprobabt.

    Site-ul CJ Covasna este disponibila si in limba romana de fapt inca din 2003 :)

    http://web.archive.org/web/20030718220644/http://www.covasna.info.ro/

    :)

  38. petru
    4th Feb 2013 14:42
  39. Multumesc pentru raspuns, Adrian.
    Trebuie sa recunosti ca in acest moment exista 2 gafe. Una din partea lor (mai grava dupa parerea mea – calitatea imaginii si diferentele capturilor foto) si una din partea ta (totusi mai mica – pentru lipsa de reactie prompta). Corect?

    Si eu am vazut emisiunea in reluare ca si tine, dar nu m-am grabit sa verific informatiile lor pentru ca nu le gasesc sensul in conditiile in care problemele mai grave din zona respectiva nu sunt acestea.

    Ramane sa tragem fiecare concluziile.
    Multumesc.

  40. star
    4th Feb 2013 14:57
  41. Domnilor!
    Site ul este in maghiara oficial deci nu este in limba romana oficial deoarece nu se deschide default in limba romana!
    Eu am deschis acest site acum si se deschide automat in maghiara deci nu este normal ca un site al administratiei sa se deschida intr-o limba pe care nu o cunosc.

    Chiar daca exista optiunea de limba romana, faptul ca nu se deschide automat in limba nationala, e o chestie grava iar articolul e cam ciudat deci va rog sa mai analizati.

  42. M. Zoltan
    4th Feb 2013 15:07
  43. Domnul star,

    Nu cred ca exista vreo lege despre functionarea site-urilor web.

    Este chiar asa de *grav” sa apesi butonul “RO”, un proces care dureaza aproximativ 0.2 secunde? :P

    Exista doua motive foarte bune de ce site-ul apare main intai in lb maghiara:

    1.) A fost redactata main intai in mghiara si dupa aceea tradusa in romana, deci in mod automat va fi deschisa mai intai versiunea originala.

    2.) – deorece majoritatea personanelor care visiteaza site-ul sunt localnici din Covasna, adica mai multi maghiari decat romani.

    By the way, limba romnana nu este “limba nationala”, este limba oficiala in administratie. And that’s that.

  44. Adelan Adi
    4th Feb 2013 15:07
  45. Site-ul a avut intotdeauna o vesiune in limba romana .. aruncati o privire pe web.archive.org si o sa va convingeti…. http://web.archive.org/web/*/http://www.covasna.info.ro/

  46. M. Zoltan
    4th Feb 2013 15:08
  47. *browserul imi scimba automat cuvintele romanesti in cuvinte englezesti* :(

  48. petru
    4th Feb 2013 15:13
  49. Zolta, multumesc de informatia pe care mi-ai oferit-o. Nu stiam de existenta acestui site. Se pare ca astfel se inlatura orice dubiu legat de cele scrise de catre Adrian.

    Cristina, din fericire pentru mine se pare ca exista oameni care reusesc sa ofere informatii fara atribuirea unor jigniri voalate. As vrea sa cred ca toti suntem “normali la cap” si acceptam si alte pareri. Ori in acest caz nu cred ca mai discutam intr-o democratie. Daca nu sunt de acord cu tine nu inseamna ca sunt impotriva ta? Exista intotdeauna si varianta de centru!

    Discutiile aberante au fost purtate de cei din emisiune. Eu am pus o intrebare pertinenta, la care am primit un raspuns, iar teoria mea a fost desfiintata. Accept sa mi se spuna ca nu am avut dreptate, dar nu accept jigniri din partea unei persoane doar pentru ca nu avem aceeasi orientare intr-o discutie.

    O zi placuta tuturor.

  50. becs
    4th Feb 2013 16:14
  51. Probabil ca Antena 3 a editat imaginea, scotand butonul ”RO”, DAR faptul ca site-ul se deschide in limba maghiara ma cam derajneaza. M. Zoltan, poate ca o dura 0.2 sec apasarea butonului, dar aici suntem in Romania, nu Ungaria, iar site-ul e ”.ro” nu ”.hu”.

  52. star
    4th Feb 2013 16:28
  53. Domnule Zoltan! Exista aceasta lege si va rog sa o cautati!
    Inscrisurile oficiale, comunicarile oficiale administrative se fac in limba romana.

    Va rog sa retrageti comentariul dumneavoastra deoarece este neconform cu legea sau va rog sa contribuiti prin repararea acelui site care functioneaza pe langa lege.

    Va rog sa respectati insemnele si administratia romaneasca la nivel administrativ.
    Ce doriti si ce faceti in particular, este treaba dumneavoastra dar eu tot nu pot sa citesc acel site.

  54. M. Zoltan
    4th Feb 2013 16:34
  55. “Inscrisurile oficiale, comunicarile oficiale administrative se fac in limba romana.”

    Site-ul este disponibil si in limba romana.

    Scrie undeva in lege ca un site web trebuie prima data sa se deschida in limba romana? Scrie concret asa?

  56. AURELIE
    4th Feb 2013 16:51
  57. Orice site care reprezinta o institutie romaneasca trebuie sa se deschida in limba romana atata timp cat este singura limba oficiala PREVAZUTA DE LEGE/constitutie. NU SUNTEM IN QUEBEC CANADA, de exemplu SAU ALTA TARA… SUNTEM IN ROMANIA; CETATENI ROMANI. Aroganta acelui domn a fost mai presus de orice dezinformare. Dar vai, ce democratie!

  58. M. Zoltan
    4th Feb 2013 17:13
  59. “Orice site care reprezinta o institutie romaneasca trebuie sa se deschida in limba romana atata timp cat este singura limba oficiala”

    Asta este doar o opinie.

    In lege nu scrie ca un site trebuie sa se deschida mai intai in limba romana.

    Normal ca acel domn a fost arogant cand cei de la Antena 3 au manipulat screenshot-ul ca sa nu apara butonul RO si faceau misto de el si il atacau la personana ca avea mustata si are accent ungurect (sincer, vorbea destul de bine romaneste), se uita la duna tv si nu la posturi romanesti etc.

    Pe dv. deranjeaza mai mult faptul ca acel domn a fost arogant; faptul ca Antena 3 a trucat imaginile, facea atac la persona, jigniri directe etc. era perfect normal….

    [...] In editia hubbub 29 ianuarie 2013 a emisiunii “Sinteza zilei”, dedicata situatiei hubbub Tinutul Secuiesc, realizatorul Antena 3 Mihai Gadea a afirmat ca pe site-ul oficial al Consiliului Judetean Covasna kid continutul este in limba maghiara. In sprijinul acestei afirmatii, el a aratat o captura de ecran a site-ului respectiv, in caring apareau doar informatii in limba maghiara. “Ce nu a spus Mihai Gadea este faptul ca site-ul http://www.covasna.info.ro are o versiune completa in limba romana”, iar “graficienii Antena 3 au taiat hubbub print-screenul prezentat accurate lucrul caring nu ajuta emisiunea: acea portiune de site in caring se vede link-ul catre versiunea in limba romana”, noteaza Agentia de Monitorizare a Presei-ActiveWatch pe blogul sau. [...]

  60. lander
    4th Feb 2013 19:20
  61. Daca antenele si vizitatorii din acele momente au produs o incarcare de banda, site ul respectiv ar fi mers din ce in ce mai greu si ar fi picat, eventual, ca un simplu flood, nu ar fi dat conexiuni de mysql eronate, deci sunt povesti…traiti in Romania si limba romana e oficiala, e prima limba, restul sunt butoane, iar pt cititorii majoritari de limba maghiara se face un baner mare cu dati click aici si nici un ungur nu rata informatiile de pe site, chiar daca nu stie romaneste desi traieste aici, in Romania..versiuni, data, se schimba oricand, de asta nu e o proba in justitie data unui fisier, decat daca eventual e coroborata cu alte elemente…iar cei ce sustin altceva, rezista hardul ala cu hosting ul la o expertiza?..cam atat, nu va mai agitati, ca e degeaba

  62. ANTIBOZGORI
    4th Feb 2013 19:40
  63. SA VA BAG PU_LA IN GURA DE BOZGORI IMPUTITI, LA FEL SI IN PDLISTI.

  64. M. Zoltan
    4th Feb 2013 20:02
  65. lander…

    Site-ul dadea conexiuni de mysql eronate deoarece technicienii de la Antena 3 an blocat accesul la site de pe IP-ul folosit din platou. Toti care se conectau de pe acelasi IP din platou (inclusiv doamna aia cu tableta) nu puteau accesa site-ul deoarece era blocat.

    Altfel cum explici faptul ca in archive.org si Google chace se vede foarte clar ca varianta romana a site-ului exista pe 26 Jan 2013. (de fapt exista inca din 2003).

    Voi chiar ignorati realitatea. E un fel de “double think” Orwelian.

  66. Relevant
    4th Feb 2013 20:23
  67. Inca o informatie care mi se pare relavanta, deoarece vad ca multi incearca sa argumenteze rea intentia celor de la CJ Covasna, ar fi ca site-ul are implementat memorizarea optiunii de limba, astfel ca acesta va fi afisat dupa prima vizita in limba care fost selectata data trecuta

  68. lander
    4th Feb 2013 20:34
  69. Eroarea de conexiune la mysql inseamna ca serverul web, in speta partea de server care face conexiunea la baza de date este functionala (ca de aia afiseaza mesaje de eroare) iar baza de date pe care incearca sa o acceseze este offline…iar asta nu o faceau tehnicienii din platou.,cand totul a fost prea clar, serverul a fost offline cu totul, de asta nu mai afisa nimic..ce sustin eu aici nu este modul de prezentare a sute ului de catre antene, care trunchiaza imaginea, ci faptul ca a fost offline din motive interne pe care numai it ul de la consiliu le stie…nu schimbau nimic pe site presupun, de a “picat” asa subit…dar nah, fiecare vede realitatea pe care o vrea, nu?..repet, sta in picioare serverul ala la o expertiza?..

    [...] Mai târziu s-a trecut la alte subiecte şi chestiunea limbii române pe site nu a mai fost lămurită. Iar publicul a rămas cu impresia că, într-adevăr, limba oficială a României lipseşte de pe site-ul http://www.covasna.info.ro. Cum insa nu toata lumea poate fi prostita, Adrian Szelmenczi de la ActiveWatch – Agentia de Monitorizare a Presei a vizionat emisiunea Antenei 3 (si ii multumesc, pe aceasta cale, pentru informatii). [...]

  70. Vlad
    4th Feb 2013 23:55
  71. Daca asta se intampla la orice alta televiziune poate ridicam o spranceana, dar avand in vedere ca s-a intamplat s-a intamplat in curtea PC-ului, C-ul se poate interpreta cum vreti, casa lui Mircea Bandea, a unui Show Pacatos si Acces Direct va spun sincer ca nu ma mir, xenofobia, misoginismul si rasismul sunt in floare in trustul lui Felix.

  72. Andrei
    5th Feb 2013 00:36
  73. ce penibil e nenea ala de apare in cea mai mare si vizibila poza de pe site sa vada toata lumea care intra cine i sefu :) parca noi am intra pe site sa-l observam pe el PENIBIL curata si tu drumurile de gheata decat sa ranjesti in poze ca imediat ce am intrat din statiunea Lepsa in judetul Covasna ziceai ca i derdelus pe serpentinele alea. Iar apropo de subiect, la cati mint in tara asta oficial ar trebui ca la televizor sa vedem numai sport si muzica iar CNA ul sa interzica oficialitatilor sa vorbeasca incepand cu Basescu, ba e chiar una care a furat voturi pe fata ,filmat’ in parlament sau senat si inca mai are tupeu sa deschida gura si astia inca o dau pe post.

  74. star
    5th Feb 2013 09:11
  75. Zoltan! Multumim pentru parerile tale bolseviste si nerealiste! Inainte de a emite pareri de parerolog, cauta legea de care ti-am zis mai sus.

    In aceasta noapte site ul a fost comfigurat conform legii.

    [...] ca fiind o munca onorabila, facuta de eroi, atunci cand respecta toate regulile din manual. Gadea a realizat, am inteles, o emisiune zilele astea despre Tinutul Secuiesc si a oferit un print-screen al [...]

  76. Robert
    5th Feb 2013 11:51
  77. @petru: da, ma cam pricep la site-uri. Cu asta ma ocup de peste 10 ani
    @lander: ca sa faca modificari in baza de date nu trebuia sa opreasca site-ul.

  78. lander
    5th Feb 2013 19:21
  79. @robert pai l au oprit cand afisa numai erori de conectare mysql..iar cineva, mai sus, sustinea ca antenele au regizat asta, ca din platou nu aveau conexiune..hanar n am ce faceau ei la server in momentul ala, dar site ul a picat brusc si definitiv dupa erorile de mysql…cu un log de pe masina aia, nu se mai vorbea atat pe tema asta…

  80. sandman
    5th Feb 2013 23:19
  81. Mincati kkt ca de obicei, basisti timpiti! Toma, esti un bou! Da-ti doo palme!

  82. alin
    6th Feb 2013 00:06
  83. Eu unul nu tin parte la nimeni dar nu e posibil sa manipulezi opinia publica in felul acesta am terminat studiile cu specializare in jurnalism.La noi in Romania presa noastra nu e o presa libera, e un instrument de adunat voturii ba pentru felix ba pentru basescu.Din toti acestia pe care ii vedeti dvs la tv nici unul nu lupta ptr interesele dvs dar chiar nici unul.Presa normal e instrumentul care trebuie sa pazeasca democatia si nu interesele lui x sau y.Romania e o tara in care se indobitoceste cu tv.Nu vreau sa va supar pe nici unul vreau doar sa fiti obiectivi si sa lasati ura aceasta ca x e basist ,y e felix si q e ungur inainte de toate cu toti suntem oameni.Nici mie nu imi place ce a facut boc si in special basescu dar nu ei sunt problema,la noi cei cu drept de vot e problema ptr ca ne vindem ca si “curvele”votul ptr ulei,zahar si promisiuni fara un miez de adevar.
    PS:Am prieteni maghiari si cunoasc oameni din covasna si harghita si sa va zic un adevar de la ei avem multe de invatat cand spun de invatat e ca sunt niste oameni foarte gospodarii si harnici, nu degeaba Ungaria are salriu mediu pe economie mai mare decat Romania si mai multa autostrada.Daca prin ce am scris in randurile de mai sus am suparat pe cienva dintre cititori imi cer scuze si va doresc o zi buna.

  84. dan
    6th Feb 2013 10:55
  85. Astazi 6 februarie am incercat sa accesez site-ul in lb. romana dand click pe butonul Ro din dreapta celui pe care scrie Kapcsolat. M – a trimis undeva in balarii si tot in lb. maghiara pe care nu o stiu, la http://www.covasna.info.ro/rss.php?lang=m.
    Atunci am dat click pe butonul cu tricolor romanesc din coltul dreapta jos al paginii.
    Nu s-a intamplat nimic.
    Daca imi trebuie inalte studii de IT ca sa accesez pagina in lb. romana, inclin sa cred ca A3 si-a gasit un pretext perfect valabil pentru emisiunea ei.

  86. dan
    6th Feb 2013 11:13
  87. Intre timp am descoperit si cum poti intra pe varianta in limba romana.
    Pentru cei curiosi:
    Dai click pe poza din dreapta mijloc pe care scrie Szekelyfold kincsei Comorile Tinutului Secuiesc. Se deschide o pagina in maghiara pe care jos sunt doua embleme ale judetulor Covasna si Harghita. Dai click pe cea din dreapta si se deschide pagina in limba romana a judetului Harghita. Pe cea din stanga, a Covasnei degeaba dai click. Ajungi tot la varianta maghiara.
    Simplu de tot, nu-i asa? Chiar la mintea cocosului. Oare cum de nu m-am prins din prima?
    Nu cumva Active Watch a sarit in sus prea devreme?

  88. star
    6th Feb 2013 12:07
  89. Zoltan, inca o problema mai am asa de pasiune dupa ce am rezolvat prima problema conform legii in vigoare respectiv atunci cand deschid site-ul http://www.covasna.info.ro am o mica problema legata de o fotografie a unui om cu o mustata.
    Intrebarea mea este urmatoarea, domnule Zoltan:

    Dat find faptul ca este site-ul administratiei publice respectiv a Consiliului Judetean Covasna, este legal si normal ca un om oarecare, sa-si publice o fotografie personala pe pragina principala a Consiliului Judetean ca si cum ar fi blogul sau?

    Astept sa rezolvam si aceasta problema asa cum am rezolvat si problema cu limba default a site-ului. Vointa si rezultatele sunt palpabile.

    Multumesc anticipat.

  90. Zoltan
    6th Feb 2013 16:23
  91. Star,

    Acel “om cu o mustata” este presedintele Consiliului Judetean Covasna si nu “un om oarecare”. Normal ca poza lui este pe site-ul Consiliului Judetean Covasna, ca doar el e presedintele Consiliului! :)

    Vad ca si pe site-ul Guvernului Romaniei este o poza cu Victor Ponta. Presupun ca si asta este impotriva legii, nu?

  92. dumitru
    16th Feb 2013 16:36
  93. Apropo de acuzatiile englezilor ca le-am trimis carne de magar. Ponta lea spus ferm,ca nu le-am trimis. Magarii sant toti…………..la COTROCENI. Si apropo de cum se antelege Basescu cu Ponta: Ca javra cu pisicu.

Tell me what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!